Tukkukaupan toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.04.2024 alkaen.

Tukkumyynnin verkkokauppa

Place4u2 Oy (Y-tunnus 2087398-4)
Reposalmentie 1
00840 Helsinki

puh 040 1412 142

4u@place4u2.fi

www.place4u2tukku.fi

Verkkokauppa myy tuotteita yrityksille, yhteisöille, ammatinharjoittajille sekä kauneudenalan opiskelijoille koko Suomen alueelle. Tuotteita voi ostaa ainoastaan hyväksymämme rekisteröityneet asiakkaat. Rekisteröintiä varten tarvitaan suomalainen Y-tunnus tai voimassa oleva opiskelijakortti. 

Tuotteiden hinnat on ilmoitettu verottomina ja tilauksen loppusummaan lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero sekä valitusta toimitustavasta aiheutuvat kulut. Pidätämme oikeuden hintojen, toimitustapojen ja -kulujen muutoksiin, joista emme ole velvollisia ilmoittamaan erikseen.

Tuotteiden tilaaminen

Verkkokaupan minimitilaus on 100€ (alv 0%). Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassalla valittua maksutapaa käyttäen. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään mm. tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Pidätämme oikeuden käyttää annettuja yhteystietoja myös jälleenmyyjille suunnattuun markkinointiin ja tiedottamiseen. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut. Valitessasi maksutavaksi suoran laskun, käsittelemme tilauksesi vasta, kun olemme vastaanottaneet suorituksen siihen liittyvästä tilauksesta.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Place4u2 Oy:n tukkukaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun tilauksesi on tullut onnistuneesti perille, saat sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilausta koskevat tiedot. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos huomaat siinä virheen tai sinulla on tilaukseen liittyvää kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Varmista myös, että olemme saaneet tiedoksiantosi tai viestisi ajoissa. Säästä tilausvahvistus sen varalta, että joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. 

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavasti:

puh 040 1412 142

puh 040 671 2835

4u@place4u2.fi

info@place4u2.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskuluihin sisältyy käsittely-, lähetys- ja pakkauskulut. Näet ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisesti käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet ennen tilauksen hyväksymistä, valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on ilmoitettu. Toimitusten hinnat alkaen 8,90€ (poissulkien maksuton nouto). 

Mikäli valitsit maksuttoman noudon, saat sähköpostilla ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis. Kaikista noudoista on ajankohta sovittava erikseen ja ellei muuta ole sovittu, paketin voi noutaa:

Kauppakeskus Saari, Yliskylän puistotie 4, 00840 Helsinki (Laajasalo)

Toimitusaika

Yleiset toimitusajat Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Toimitamme kaikki tilauksessa olevat tuotteet samanaikaisesti. Mikäli kaikkia tilaamiasi tuotteita ei pystytä toimittamaan heti, toimitamme tilauksen, kun puuttuvat tuotteet on saatu varastoon. Mikäli tilausajankohtana varastosta puuttuvia tuotteita on vähäinen määrä, toimitamme varastotuotteet heti ja poistamme tilauksesta puuttuvat tuotteet. Emme tee jälkitoimituksia, joten jos haluat saada toimittamatta jääneet tuotteet, sinut tulee tehdä uusi tilaus. Toimitusaikojen suuntaa-antavat ajat on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita. Ilmoitamme myös mahdollisista muista, meistä riippumattomista viivästyksistä tilauksen käsittelyn yhteydessä.

Emme vastaa meistä riippumattomista syistä, ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan tiedossa olevista poikkeavista toimitusajoista.

Vaihdot ja palautukset

Pääsääntöisesti tilatuilla tuotteilla ei ole palautus- tai peruutusoikeutta tilauksen käsittelyn jälkeen. Erityisistä, perustelluista syistä tuotteiden vaihto on kuitenkin mahdollista erikseen sovitulla tavalla. Mikäli sinulla on olennainen tarve vaihtaa tilaamasi tuote/tuotteet, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin yritämme saada ratkaisun tilanteeseen.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jätetystä tai ei vastaanotetuista paketista, perimme paketin palautuksesta aiheutuneet toimituskustannukset käsittelykuluineen.

Ongelmatilanteet

  1. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa ja/tai lähetyslistassa olevien tuotteiden kanssa. Mikäli jokin tuote puuttuu, on viallinen tai se ei muuten vastaa tilaustasi, siitä tulee ilmoittaa meille sähköpostilla välittömästi, enintään 5 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Tämän ilmoitusajan jälkeen emme enää ota virheilmoituksia käsittelyyn. 
  2. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio toimituksesta vastaavalle kuljetusyhtiölle ja vaatia korvaukset suoraan vahingon aiheuttajalta, myyjänä emme vastaa kuljetusvahingoista.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit